تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آنتی‌ویروس‌ها، علیه رایانه‌ها

بر اساس جدیدترین گزارش شرکت‌های امنیتی، آنتی‌ویروس‌ها هم می‌توانند به بدافزارها تبدیل شده و به رایانه میزبان حمله کنند.

به گزارش واحد امنیت تکنـــــــــــــازدانلود؛ گزارشی به‌تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد در روزگار امروز، به آنتی‌ویروس‌ها هم نمی‌توان اعتماد کرد؛ چرا که ممکن است حتی این ابزارهای امنیتی، به بدافزار تبدیل شده و به جان رایانه‌ای بیفتند که قرار است از آن محافظت نمایند. شرکت اسرائیلی سایبلیوم (Cybellum) در جدیدترین گزارش خود، به وجود یک آسیب‌پذیری در سیستم‌عامل ویندوز 10 اشاره کرد و مدعی شد که نرم‌افزارهای امنیتی به‌کاررفته در این سیستم‌عامل، آن‌چنان هم که باید، امن نیستند.

ادامه مطلب ...

احتمال سواستفاده از اطلاعات در اپلیکیشن «تلگرام فارسی»

بر اساس برخی منابع، نسخه غیررسمی تلگرام فارسی، باعث دست‌کاری در اطلاعات کانال‌ها و انتشار پیام‌های غیر مرتبط شده است.
تلگرام فارسی

به گزارش واحد امنیت تکنـــــــــــــازدانلود:  تلگرام اکنون به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان کاربران ایرانی تبدیل شده و در حال حاضر بالغ بر 40 میلیون نفر از هم‌وطنان ما آن را روی گجت‌های خود نصب کرده‌اند. اما کمبود برخی از قابلیت‌ها نظیر امکان شخصی‌سازی و نصب تم های گوناگون و دسته‌بندی و جداسازی بخش کانال‌ها و چت‌های خصوصی، کاربران را به‌سوی دیگر مسنجرهای مبتنی بر تلگرام سوق داده که نسخه رسمی این اپلیکیشن به‌حساب نمی‌آیند.

در این میان نسخه‌ای فارسی از پیام‌رسان مورداشاره، با عنوان «تلگرام فارسی» توانست عده زیادی از کاربران فارسی‌زبان و افراد فاقد تسلط بر زبان انگلیسی را به‌سوی خود جذب کند.

ادامه مطلب ...

تمایل کره‌شمالی به نفوذ در سیستم بانکی جهانی

به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان، اقدامات کره‌ی شمالی، طی سال گذشته، مبین تمایل این کشور، به نفوذ و هک شبکه‌ی بانکی جهانی است.

north

به گزارش واحد بین الملل سایبربان؛ حمله‌ی کره‌ی شمالی به بانک‌های لهستان، سرنخ‌هایی از اقدام این کشور، به سرقت پول، از حدود 100  موسسه‌ی مالی در سراسر جهان، در اختیار کارشناسان و متخصصین امنیت سایبری، قرار داد.

ادامه مطلب ...

ورود شرکت‌های اسرائیلی به حوزه‌ی امنیت سایبری آمریکای لاتین

تعدادی از شرکت‌های امنیتی اسرائیل، مسئولیت تاسیس مرکز امنیت سایبری آمریکای جنوبی را بر عهده گرفته و به بازار این منطقه، وارد شده‌اند.

IAI

به گزارش واحد بین‌الملل سایبریبان؛ گروهی از شرکت‌های اسرائیلی، به رهبری شرکت دولتی دفاع صنعت هوا و فضای اسرائیل، طی قراردادی به ارزش ده میلیون دلار، تاسیس مرکز امنیت سایبری یکی از کشورهای آمریکای لاتین را بر عهده گرفتند. در گزارش‌های منتشر شده، نامی از کشور یاد شده، برده نشده است.

ادامه مطلب ...

داعش ایران را تهدید کرد آن هم با زبان فارسی

داعش ایران را تهدید کرد

گروه تروریستی داعش در پیام ویدئویی و با زبان فارسی ایران را تهدید به حمله تروریستی کرد.

این گروه تروریستی با اعلام پیام ویدئویی خواستار همکاری ایرانی های اهل سنت با آنها شد.

داعش ایرانی های اهل سنت را تشویق به همکاری با خود کرد و وعده داد در صورت غلبه بر ایران زندگی بهتری خواهند داشت.

داعش در این پیام ویدئویی قصد تحریک اهل تسنن ایران را داشته و میخواهد بین شیعه و اهل سنت ایران اختلاف اندازی کند.

گروه تروریستی – تکفیری «داعش» روز یکشنبه ۶ فروردین (۱۶ مارس) با انتشار ویدئویی به زبان فارسی، رسما جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد.

ادامه مطلب ...

سراسر ایران در سیزده به در بارندگی است

سراسر ایران در سیزده به در بارندگی است

سراسر ایران در سیزده به در بارندگی است

نوروز ۹۶ در ایران با بارش باران آغا شد و در سرار کشور سامانه بارشی شروع به بارندگی کرد.

این بارندگی ها تا پنجم فروردین ادامه داشت و مسافران نوروزی را در سراسر کشور غافلگیر کرد. حالا مردم منتظرند ببیند که در سیزده فروردین که در ایران روز طبیعت و ۱۳ به در است هوای کشور چگونه است.

روز طبیعت همه مردم کشور به دامان طبیعت میروند و وضعیت آب و هوا برای همه مردم بسیار مهم خواهد بود اما باید عرض کنیم که در این روز هوای سراسر کشور بارانی میباشد.

ادامه مطلب ...

استفاده پلیس چین از سلاح‌های ضد پهپاد

پلیس کشور چین برای برقراری امنیت هوایی این کشور به تازگی شروع به استفاده از سلاح‌های ضد پهپاد کرده است.
استفاده پلیس چین از سلاح‌های ضد پهپاد

به گزارش واحد فناوری تکنـــــــــــــازدانلود:  فناوری پهپادها در دنیای امروز از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار بوده و برای اهداف مختلفی مانند سرگرمی، نظامی، نظارت، نقشه‌برداری و حمل بار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اداره‌ی پلیس چین با هدف مبارزه با پهپادهایی که فعالیت غیرقانونی داشته یا در منطقه‌ی پرواز ممنوع حضور پیدا می‌کنند، به تازگی بیش از 20 سلاح مخصوص از کار انداختن آن‌ها را خریداری کرده است. این سلاح‌ها با ارسال امواج رادیویی به سمت پهپاد آن را مجبور به فرود می‌کنند. این کار بدون آسیب رسیدن به ابزار مورد هدف قرار واقع شد صورت می‌گیرد و در زمان فرود ضربه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

ادامه مطلب ...

ساخت تانک خودمختار توسط کلاشنیکف

مقامات شرکت روسیه‌ی سازنده‌ی کلاشنیکف به تازگی از جدیدترین وسیله‌ی خودمختار ساخت خود رونمایی کردند.
ساخت تانک خودمختار توسط کلاشنیکف

به گزارش واحد فناوری تکنــــــــــــــــازدانلود:  امروزه تجهیزات خودمختار در حال تبدیل شدن به بخش ثابتی از ارتش بیشتر کشورها هستند و تحقیقات گسترده روی ایجاد و توسعه‌ی آن‌ها صورت می‌گیرد.

شرکت کلاشنیکف روسیه در سال 2016 نیز وسیله‌ی خودمختار دیگری به نام سوراتنیک (BAS-01G Soratnik) معرفی کرده بود. این وسیله نیز 7 تن وزن داشته و می‌توانست 4 موشک ضد تانک و یک مسلسل را با خود حمل کند.

ادامه مطلب ...